top of page

Our Community

Public·369 members

FriendlyRaccoon FriendlyRaccoon
FriendlyRaccoon FriendlyRaccoon

Where to learn Prague weed culture basics

Hello, I’ve been reading about visiting Prague and noticed that a lot of people mention cannabis culture there, but the information always feels scattered. Some posts talk about laws, others about general lifestyle, but it’s hard to get a full picture in one place. I’m not looking for anything complicated, just a clear overview so I understand how things are approached locally. Maybe someone here already found a source that puts everything together in a simple way?

19 Views
fenahy
fenahy
15 квіт.

Hallo zusammen, ich bin auf diese Plattform gekommen, weil ich nach Bewertungen zu Spielen gesucht habe, bei denen es weniger auf Glück als auf Geschicklichkeit ankommt. Als ich einen Kommentar las, habe ich aus reiner Neugier auf spinogambino geklickt. Was mir hier aufgefallen ist: Gier ist dein schlimmster Feind. Ohne Boni oder versteckte Hilfen bist du mit deinen Entscheidungen ganz auf dich allein gestellt. In einer Spielsitzung habe ich alles verloren, was mich zum Nachdenken gebracht hat. Erfreulicherweise verlief die nächste, ruhigere Sitzung erfolgreich. Von der Elfenbeinküste aus betrachte ich dieses Spiel als einen echten Geduldstest.

Members

bottom of page